tjejen med tidskoll (y)

hellu :*
Klockan är just nu eh, jag vet fan inte märkte jag nu för datan säger 06.04 & mobilen 07.06 ? :o
Tidigt är det iaf! Nu undrar ni, vad in i hela helvetet gör hon vaken nu? xD Tro mig, jag undrar samma sak.
Igår när jag hade anlänt till sthlm så kunde jag inte sova på hela natten, så jag somnade ungefär vid tre tiden på dagen & sov ända till typ nu. Därför blev det heller inget blogginlägg igår, förlåt för det d;
Kändes som hela världen försökte få tag i mig under tiden jag sov btw, lustigt ;>

EEEEEEEEEEEEY, DET ÄR JU LÖRDAG IDAG :DDDD eller?
(kollar kalender, upptäcker att det är söndag) jaha..
Nu går jag & tar ett glas mjölk ist,
hörs senare! pusssålänge.

Kommentarer
Postat av: NASIM ÄKTA BRUSHAN!!!!!!!!

Du ska vrida tillbaka klockan 1 timma toooooday. Glöm inte nu bruuush <3

2009-10-25 @ 10:39:33
Postat av: Anette P

Datortiden är den som är riktig. Så du är morgonpigg idag, en söndag?!!!! ;)

Puss på dig, och ha en bra dag!

2009-10-25 @ 12:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback