sthlm nästa

hallå eller! ;>
Detta är typ egentligen asknas ju, jag Nadja Malmström ska börja blogga liksom d; asknas som sagt.
Det var Berriis jeffel som tyckte att det var en helsmart idé, nu när jag ska bli storstadsflicka och allt.. Sthlm it is, ja. Sitter just nu i bilden påväg dit, med Daddi vänster om mig. Han snackar om kolmåden eller ngt (?) haha.

Anyway, ska från och med nu börja blogga om hur det går för mig där uppe, så mina bästaste nässjöbor kan hänga med i svängarna q; höhö.
Saknar redan allt & alla förbövelen ;o tänka sig, nässjö-abstinens liksom! Det trodde man ju inte skulle inträffa egentligen, inte själva känslan att längta till Nässjöstad fan, folket är ju givet att man sönder saknar. Men tänka sig, till och med staden kommer bli saknad /:  cutcutnästan.
Men tänka positivt ska man ju ha jag hört :D Sthlm ett tag (kan ej definera ett tag dock) kan ju vara hur fett som helst fan. Jag har redan en hel del bajsbra planer framför mig som kommer äga lite.
Och nässjö finns ju alltid där, kan ju komma hem närsom iprincip, vilket känns äckligt skönt fan! ;>
Bara att dra hem när abstinensen bli för jävligt att hantera ;p Och hälsa på, det kommer jag givetvis att göra. Redan nu vet jag ju oxå att jag ska få finbesök fifan.   mmmhyeees!
Typ som i helgen, då kommer Elin B och gör huvudstaden en aning jävla bättre, ja!
Nathalie ska komma upp snarast, likaså Sarah, Berran, Lixa, Lilly , namnen på listan är lång (; gillas stark!

Detta får fan räcka for now, inom kort dör datajäveln ju.

(glom inte ditt gästblogginlägg nu Saaaara! & design-mojsen som du skulle ha hand om d;)  hahaa, asc00lt.


sov så gott och vakna torrt ;*
pussoså!

Kommentarer
Postat av: sara

aw :') nä glömma ska jag fan inte göra d; HEHE

sweetas fan. a just de det är fan en sak jag ska snacka med dig om men det tar jag imon eller någon dag snart! d; HAHA

& jag SKA fan fixa pengar tills det eller jag MÅSTE iaf d; HAHA d;

i love you BIG time blood ;*

2009-10-24 @ 05:12:56
URL: http://berriis.blogg.se/
Postat av: Malin Becker

Varför flytta för? :/

2009-10-24 @ 10:39:36
Postat av: NASIM ÄKTA BRUSHAN!!!!!!!!

DU ÄR FAN ÄKTA BRUSHAN!!! I LOVE YOU KUSIN-VITAMIN <3 Vi hörs snart, have a gooooodiiiii time in sthlm!!!!!!!!!!!!

2009-10-24 @ 11:46:24
Postat av: Anette Pettersson

Hej Nadja, Hjärtat!



Det kommer att bli bra! Du VET att jag finns här, det är bara att ringa om du pehöver prata! Ta vara på den här förändringen i ditt liv.

DU VET VILKEN KAPACITET DU HAR!!

Sätt upp mål, och ta ett steg i taget, tänk positivt, sikta högt! Du vet, JAG TROR PÅ DIG, HJÄRTAT!<3

Massor av kramar och kärlek...<3<3<3<3

Ps, hälsa Said ;)

2009-10-24 @ 13:18:35
Postat av: Sophie

varför ska du flytta för ? :)

pussss babe :*

2009-10-24 @ 13:54:51
URL: http://uttjatat.blogg.se/
Postat av: sara ( berriis, hähähäh )

svar från too funny inlägget; (MIHI)



vi skulle kunna snudda bakom mr.G till&med fan! STATUS! :*

2009-10-24 @ 15:14:07
URL: http://berriis.blogg.se/
Postat av: Becca

tro det eller ej snutt, men jag kommer oxå sakna dig.

<3

2009-10-24 @ 16:22:04
Postat av: Majs

Ge fan i att blogga snusk!

2009-10-24 @ 19:47:42
Postat av: Kim

Nice med en blogg! :D

Skulle gärna vilja ha tbx min tröja med ;)

2009-10-24 @ 20:31:59
Postat av: helena

hur kan du sakna nässjö nadiiiia? :O

2009-10-26 @ 17:47:23
URL: http://tiiingeliiing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback