my day so far.

My day so far? Den börjar ju lida mot sitt slut fan, jag är trött. Jätte strange, jag vet! klockan är liksom PYTTELITE :o    oh, på tal om klockan! Jag vet vad klockan är nu :D visste dock inte att man skulle vrida tillbaka en timme idag. Men det gick upp för mig efter att Nasim & Anette påpekade det q;

Alla pratar ju alltid om "den typiska söndagen" - långtåkig, allmänt seg, dyster osv osv. Men jag har aldrig riktigt fattat det dära (har tyckt att söndagar är som vilken dag som helst) TILL IDAG!
Har typ .. eh, packat upp lite saker, duschat & fått ur allt lim som jag hade i håret xb , diskat & lite tv ungefär.
Jag menar, WTF? knaaaas ju! Vad är detta, pensionärshem?   
äsh.

Nu till något helt annat! Berriis har hand om min bloggdesign (sådant ligger nämligen långt ifrån sånt jag pallar)
& hon lyckades göra mig glatt överraskad. Sääääärsklit med mr.G på ett hörn där i headern :DDD SWEETAS FIFAN! :*
& andra asbra news är att denna vecka kan bli hur bajsbra som helst om det nu går som jag & Lixa tänkt,
mmmhyes! ;>  i hope.

Nu ska jag få tummen ut stjääärten & beställa paramore-biljett(er) och hur nice är inte det!
Sedan ringa Lasse, som idag ju fyller år oså (:  graaaatstillhonom :*

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback