091027

Nu har jag precis ätit frukost & gissa om jag blev glad när jag ser vad pappa har bestämt sig för att jag ska äta!!!
BAAAAACON & EGGS :D:D:D:D:D:D inte missnöjd någonstans kan jag meddela! (y)   niceone.
Och så sitter jag och lyssnar på Kooks, det blir knappt bättre sådär på morgonkvisten d; woho.
Ska snart till något shoppingcenter eller liknande, får se om jag hittar något värt.
Igår köpte jag iaf foundation & mascara, det var värt q; höhö. Testa en såndär massagestol inne på eh .. EXPERT :o ASFLUMIGT! haha. Ska fan skaffa en ;> vad snuskigt det lät btw, "massagestol" xb

förlåt Berriis för att jag skippade det där igår, men jag somnade (a)
kommer senare idag ist! Men som tröst får du två bilder från när vi var i London :D
Eller den första är från när vi var där, den andta är på vägen dit d; höhö.
Den första är även asful på mig xD men du är sötis :* så det gör inget.






pussålänge :*

Kommentarer
Postat av: din berrriiie

HAHA aw det är fan lungt homie! d;

är inte den sista bilden får falköping (varför kan inte hjortar ångra sig?) du vet? d; hehehe

fan vad jag saknar london & mocca från starbucks!! fyfan va gotti det skulle vara!!

;* love you.

2009-10-27 @ 16:03:25
URL: http://berriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback