banan

Tja! Klockan är nu 05.42 & jag sittligger (ja, sittligger kan man väl?) här och äter lite banan.
Vet inte om jag ska sova eller skita i det? Får typ ångest fan :o
Om jag skiter i det så vet man aldrig när jag slocknar, kan ju bli vid HELT fel tillfälle då. Helt okontrollerat ju!
Men om jag somnar nu så kanske jag bara sover bort halva dagen :D men jag kommer bli så sur när jag väl blir väckt av pappa sen isf ): inte för att det är PAPPA som väcker mig, bara tanken av att bli väckt liksom får mig att bli skit irriterad!

Pappa snackade om att jag kan åka & jobba i Israel. Först trodde jag han sa det för att vi har varit ovänner & bråkat en hel del, men sen fattade jag att han var seriös.
HALLÅ! ISRAEL! typ sand & kanmeler !!!! eller? s; (inte för att jag har ngt emot kameler, har alltid gillat dem. Tycker dom är sådär härligt seg-coola liksom. Dom bara är. Jag har ridit på en kamel när jag var i Afrika för många år sen.)
pff, israel .. kom igen Daddi!

Känner för att ladda upp en bild eller två, så det gör jag nu.



tycker om dom bilderna, tycker dom är söta & charmiga på samma gång.
Tänka sig att vi är feting sletna och bakis där? :o
Fast jag såg fan ganska jävla sleten ut såg jag nu. MEN SÖT IAF!  detni. Inta varje dag, nej. (;
Nej, fyfan. Verkligen inte varje dag.
Förresten, jag har ett litet sår på min kind.. en liten liten skorpa (vet inte vrf) men allt förstoras när det befinner sig i aniktet. Det ser ut som jag har röda hund ): jag är inte ens en hundmänniska ju! RÖDA HUND. liksom.
puss


Kommentarer
Postat av: sara

undra ifall hela världen är svinmänniskor eftersom alla typ har svininfluensan tro? hm, borde göra en undersökning..

2009-11-05 @ 15:06:42
URL: http://berriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback