091105

"Du får uppdatera bloggen oftare ju Nadddddddddjaaa, inte sooova så mkt, jag är besatt, hahahah <3"
HAHAAHAH, JAG ÄLSKAR DET! ;> hur gött som helst! <3

Somnade typ vid 9 på morgonen idag (skulle se hur länge jag kunde hålla mig vaken, sånt man gör här i sthlm vardagligen, eh.) xD . pff! Sov iaf typ till .. jag vene :o MEN LÄNGE! Till nu på kvällen (: så idag har jag inte gjort ett skit. Levande död typ. Skulle egentligen åkt till Stephanie & sovit där idag ju men som sagt så sov jag ju bort hela jävla dagen, så det belv inget med det ): so so saaaad!

Imorgon blir det nog så att jag hoppar på tåget till Nässjö,ja ! :D fett.
Ska bli awesome att träffa alla snuttisar :* 
Det blir möjligtvis ett inlägg från tåget imorgon då, om inte innan! (:
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: sara

kom till mig imon då? ;*

2009-11-05 @ 02:52:03
URL: http://berriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback